POWRÓT

Kalendarium marki

ZGŁOŚ OPINIĘ

o produktach i markach:

PODZIEL SIĘ

2012

Wrzesień

Limitowana edycja Fortuna „Polskie smaki" uhonorowana certyfikatem „Dobry produkt - wybór ekspertów" w kategorii „Funkcjonalność opakowania i design". Nagrodę przyznało jury złożone z przedstawicieli redakcji magazynu „Rynek Spożywczy", serwisów: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl oraz Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, a także ekspertów i naukowców.

Fortuna sponsorem kolejnej edycji bijącego rekordy popularności telewizyjnego cyklu rozrywkowego TVN pt. „Mam Talent". Billboardy sponsorskie Fortuny trzykrotnie towarzyszą każdej audycji, zarówno podczas emisji premierowych, jak i powtórek.

Lipiec

Wprowadzenie na rynek napojów dla dzieci Fortuna Monster High na licencji firmy Matel, w opakowaniach kartonowych 500 ml: pomarańcza-marakuja i czerwone winogrono-granat.

Fortuna Karotka poszerza swoją ofertę o trzy smaki (marchew-jabłko, marchew-jabłko-banan oraz marchew-jabłko-brzoskwinia) w nowym, szklanym opakowaniu
o pojemności 250 ml.

Marzec

Kampania sponsoringowa promująca sok Fortuna 100% z mandarynek przed hitami Polsatu i TVN: Na Wspólnej, Superkino (TVN) i Must Be the Music (Polsat).

Do sprzedaży trafiła limitowana edycja napojów marki Fortuna „Polskie smaki": jabłko malinówka i śliwka mirabelka w wyjątkowych „haftowanych" kartonach.

Luty

Kampania sponsoringowa soków pomidorowych Fortuny przed telewizyjnymi hitami: Dzień Dobry TVN, Sport Wieczorny (TVN24) oraz Julia (TVN).

Styczeń

Fortuna wprowadza do sprzedaży dwa egzotyczne napoje w ofercie limitowanej - Amazonia (guawa-mango-liczi) i Africana (pomarańcza-ananas-papaja) w kartonach z oryginalnym etnicznym designem.